četvrtak, 14. travnja 2011.

GODIŠNJICA :)

Dragi prijatelji i posjetitelji ovog bloga,

Danas je točno godinu dana od operacije i osjećam se odlično !!!
Hvala svima koji prate moj blog i onima koji su mi se javili... Nadam se da sam uspio bar malo pomoći pišući blog, nekako je lakše kad imaš priliku pročitati iz "prve ruke" što te čeka i na što moraš biti spreman...

Tetiva je dobro, znam ponekad osjećati zatezanje i znam da to ne može biti kao prije ali trudim se... Najveća prepreka je ona u glavi, više je to neki strah da se ponovo ne dogodi - nedaj bože ! Konačno je došlo i proljeće, baš je zima bila duga - mada i ona ima svoje čari :) Probat ću što više voziti bicikl u prirodi jer je to najbolje a i najpametnije što mogu raditi što se sportova tiče.

Svim onima koji trenutno imaju problema sa AT želim ohrabriti i još jednom ponavljam da otjerate depresiju što dalje od sebe...

Sve Vas od srca pozdravljam i želim sve najbolje - puno ljubavi, zdravlja i pozitivne energije !!!!!!!

Broj komentara: 6:

  1. Sretno Tihomire, ali čuvaj se!

    Svoju prvu rupturu ahilove tetive na lijevoj nozi imao sam u 5mj 2008. godine. Uspio sam se oporaviti, ali sada evo 16.04.2011. uspio sam srediti i drugu nogu. Tetiva je pukla na nogometu (nakon razgibavanja i zagrijavanja). I sada evo ponovo brojim dane do oporavka, pa istražujem slične događaje. Pohvala tvome blogu. Dobar je i pomaže mi da ostanem motiviran, jer vidim da nisam jedini.

    Pozdrav Tomislav "baksuz"

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je dvogodišnjica od puknuća ahilove tetive (07.03.2009). Normalno, pukla je na malom nogometu, a šta je najgore dogodilo se u zadnjim sekundama zadnje utakmice na turniru veterana. Inače imam 43 godine. Tješio sam se u to vrijeme time da bi pukla prije ili kasnije (možda ne bi nikad). Išao sam u Lovran na operaciju isti dan. Moram priznat da sam bio dosta uporan što se tiče operacije, nakon klasične rehabilitacije sam još mjesec dana išao kod sportskog masera i čovjek me stvarno ubio od masaže. Sa nekom špahtlom mi je strugao po tetivi da razbije mrtvo tkivo (rekao čovjek kad ju je prvi put vidio da unutra ima mrtvih ljudi, kakvi bolovi, znojio sam se ko prasac) i za 7 mjeseci sam već igrao veliki nogomet (u dvorani nisam igrao do dan danas - još uvijek lagana blokada u glavi). Zatezanje u tetivi ostaje za cijeli život, tog se ne možeš riješit ali ja sam se navikao. Sada prije svake tekme dobro namažem OBJE tetive sa deep heatom (zlu ne trebalo) i šta mi se dogodilo jučer na utakmici veterana (veliki nogač), ode zadnja loža, kao da mi netko zabio nož u nogu. Danas hodam kao po jajima. Ali tješim se, bar mogu hodat kako tako, a kad se sjetim one čizme i štaka...Pozdrav svim Ahilima iz Delnica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Kod kojeg sportskog masera si išao?
      Pozdrav svima u AT klubu

      Izbriši
  3. hm doduše ja nisam ništa slomila ali sviđa mi se tvoj blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Tihomire,
    prvo veliko hvala sto si podijelio svoja iskustva sa onima kojima je potrebno ili zanimljivo. I na pozitivnoj energiji koju unosis.
    Procitao sam tvoj blog u mahu (ok, uz cigaret pauzu), inace lezim sa gips cizmom dan 4 nakon opracije rupture AT.

    Pozdrav iz Sarajeva

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav!
    Ne znam jel još živ ovaj blog no čini mi se da je bez vremenski.
    Ja imam totalnu rupturu i odlučio sam se za konzervativnu metodu. Sport je košarka,a bol nikakva. Četvrti tjedan nosim longetu sa ispruzenim prstima i još ću dva tjedna kada će mi promijeniti položaj stopala. Longeta je do koljena tako da je to malo lakše. Najviše mi fali auto tj samostalnost u pokretu.
    Pozdrav iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši