ponedjeljak, 14. lipnja 2010.



 NEKOLIKO SLIČICA KAKO TO IZGLEDA U PRAKSI !!!

Broj komentara: 5:

  1. Pazi da ti od silnog pisanja na blogu ne "pukne" tetiva na tipkovnici (LoL), pa da ne buš moral i za nju opisati tijek operacije. Normalno, šala mala. Čitam i čitat ću, a vjerujem da češ svojim iskustvima pomoći mnogima. Drž' se! tjeraš me pa možda i ja nekaj napišem, već dugo nisam!!!!
    Bokić....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ti... Moramo jedan drugoga potaknuti da pišemo. Ti si "opsjednut" sa slikanjem i uploadanjem na Picasu :)
    Da pomognem bar jednoj osobi i cilj ovog bloga je postigut !!! Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. i, što je bilo 20. 7. da li je noga bar malo u funkciji
    nadam se da je ok stanje razlog nepisanja bloga,
    bloga koji je i mom suprugu skratio duge dane najprije u u gipsu a onda u čizmi........a sve to zbog puknute ahilove tetive na balunu

    OdgovoriIzbriši
  4. evo mene natrag...malo sam zapostavio blog ali nabitnije je napisano...ostala je još tema fizikalnih terapija ali obećajem da ću to napisati ovih dana...mislio sam da blog ne radi ali sinek mi je predložil da stavim brojač i vidim da ljudi čitaju blog...nadam se da je bar nekom malo pomoglo...noga je u funkciji hvala na pitanju ali o tome više u novoj temi ;o)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je AT pukla 08.03.2010. i posle 8 sedmica gipsa odradi dsam 21 fizikalnu terapiju i noga je polako pocela da napreduje. Pocetkom 08. meseca kada je noga bila skoro ok od prevelikog napora noge ili cega vec dobio sam upalu ovojnice tetive. Kasnije sam opet krenuo na fizikalnu koja i nije mnogo pomagala dok mi doktorka nije ubacila parafin. Zbog raznih obaveza terapiju nisam sproveo do kraja i sada posle skoro 6 meseci od skidanja gipsa imam teskoca u hodu. Prvo me je bolelo sa unutrasnje strane zgloga pa sa spoljnem, sad malo iznad pete....Tako da poludeh jer ovo sve previse traje i svi me smaraju kad cu normalno prohodati.

    OdgovoriIzbriši